SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IKEA promuje swoją ofertę nowym katalogiem „Kama Sutra”

IKEA w USA uruchomiła internetowy katalog „IKEA Kama Sutra”, w którym promuje serię mebli do sypialni. Zawarto w nim treści, które nawiązują do znanych pradawnych porad indyjskich dotyczących intymnych pozycji seksualnych.

"IKEA Kåma Sutra: The Ultimate Guide to Bedroom Satisfaction" to ilustrowany katalog internetowy prezentujący inspiracje dla osób chcących urządzić swoją sypialnię. Zawarto w nim 20 "pozycji" różnych mebli do sypialni, które zawierają sugestie dotyczące układu mebli, pomysłów na projekt i opisów konkretnych produktów. Każda z takich inspiracji opisana jest dokładnie tak, jak pozycje seksualne w „Kama Sutra”. Są to np. pozycja Kwiat Lotosu – w przypadku IKEA zestaw mebli sypialnianych dla osób chcących połączyć się z naturą, albo „Styl pieska” - dla tych, którzy śpią ze swoimi zwierzętami.

Ikea opublikowała również 90-sekundowy film na YouTube promujący katalog, a zainteresowani klienci mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #IkeaKamaSutra.

Najnowszy katalog internetowy IKEA jest jedną z pierwszych dużych cyfrowych kampanii firmy od momentu ogłoszenia w zeszłym roku, że będzie ona wysyłać mniej katalogów w wersji drukowanej. Oszczędności z tego tytułu IKEA chce przeznaczyć na nowe działania marketingowe.

W 2018 roku marketer wysłał o 50 proc. mniej katalogów w USA.

Dołącz do dyskusji: IKEA promuje swoją ofertę nowym katalogiem „Kama Sutra”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl