Iggy Pop i ciuchy z odzysku w reklamie sieci H&M (wideo)
Nowy spot reklamowy sieci odzieżowej H&M namawia do oddawania niechcianych ubrań do recycklingu. A głęboki głos Iggy Popa przekonuje, że w modzie nie ma reguł i każdy znajdzie coś dla siebie.
W trwającym 90 sekund klipie kamera przemierza różne regiony świata pokazując na ekranie ludzi ubranych w przeróżne stroje, czasem poddanych też zaskakującym stylizacjom.
Legendarny rockowy wokalista Iggy Pop, oprócz tego, że na moment pojawia się przed kamerą, pełni w spocie rolę narratora. Swoim głębokim głosem przekonuje, że w modzie nie ma granic ani reguł i każdy znajdzie dla siebie odpowiedni klimat, niezależnie od wieku i płci.
Najważniejszą ideą reklamy jest zwrócenie uwagi odbiorcy na problem recyklingu ubrań. Dlatego na końcu klipu H&M podkreśla: W modzie nie ma reguł z wyjątkiem jednej - oddaj swoje ciuchy do recyklingu. Komentarz dołączony do spotu informuje też, że niechciane ubrania można oddać w jednym z 3,3 tys. sklepów sieci H&M na całym świecie. Zostaną z nich wyprodukowane nowe stroje, a recykling jednej zwykłej koszulki pozwala zaoszczędzić 2,1 tys. litrów wody.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Forsman & Bodenfors.
Dołącz do dyskusji: Iggy Pop i ciuchy z odzysku w reklamie sieci H&M (wideo)