„…i jest okazja” w kampanii Sznaps de Luxe (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wódkę Sznaps de Luxe (produkowaną przez Stock Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy K2 i K2 Media.
Kampania jest oparta na koncepcji gestu Sznapsa, symbolizującego spontaniczność i dobrą zabawę. Reklamy podkreślają, że Sznaps de Luxe jest wygodnej butelce piersiówce z poręcznym metalowym kieliszkiem, dzięki czemu można go mieć zawsze pod ręką, a ponadto łatwo i lekko się go pije, ponieważ zawiera 24 proc. alkoholu.
Akcja obejmuje serię interaktywnych spotów dostępnych na stronie Sznaps.pl i YouTubie oraz aktywności w social media.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja K2, a działania mediowe realizuje K2 Media.
Dołącz do dyskusji: „…i jest okazja” w kampanii Sznaps de Luxe (wideo)