Hypermedia zdobyła globalną obsługę digitalową Reckitt Benckiser
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Hypermedia wygrała globalny przetarg koncernu Reckitt Benckiser. W jego wyniku zajmie się obsługą siedmiu marek tej firmy na 30 rynkach z różnych regionów świata.
Hypermedia będzie odpowiadać za obsługę digitalową marek Vanish, Finish, Durex, Scholl, Strepsils, Gaviscon i Nurofen. Do jej zadań należeć będzie m.in. kreacja i produkcja wszystkich treści reklamowych w internecie (także wideo), serwisów www i aplikacji mobilnych oraz działania w serwisach społecznościowych.
Hypermedia będzie pracować dla Reckitta na 30 rynkach na świecie - w regionach Europy, Rosji, Ameryki Południowej i Północnej, Australii i Oceanii.
Agencja była jedyną firmą z Polski biorącą udział w globalnym przetargu koncernu nadzorowanym z Londynu. Nazw i liczby pozostałych jego uczestników nie udało nam się ustalić.
W zakresie kreacji reklamowych Reckitt Benckiser pracuje projektowo z trzema agencjami: Wieden+ Kennedy, Havas Worldwide Paris i Droga5.
Ostatnio w zakresie obsługi digital Reckitt w Polsce pracował z agencją K2 - przy kampanii marki Durex.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia zdobyła globalną obsługę digitalową Reckitt Benckiser