SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hey Jude” w spocie „10 lat świetlnych” Polski w UE za 7 mln zł (wideo)

Rusza rządowa kampania z okazji 10-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej. W mediach akcja obejmuje przede wszystkim spot pod hasłem „10 lat świetlnych”, którego produkcja i emisja będzie kosztować ponad 7 mln zł.

Spot „10 lat świetlnych” rozpoczyna się od migawek z początku lat 90.: spikerzy telewizyjni Jan Suzin i Edyta Wojtczak składają życzenia noworoczne, na Stadionie Dziesięciolecia trwa handel, ankietowani Polacy mówią o swoich celach i marzeniach. Potem następują ujęcia z ostatniego dziesięciolecia: widowiskowe panoramy miast i atrakcji turystycznych (m.in. Stadionu Narodowego), obrazki z ulicznych imprez, festiwali i meczów piłkarskich. W tle coraz głośniej słychać piosenkę „Hey Jude”, a na końcu widać, jak zachwycony przyjęciem przez polskich fanów, podczas zeszłorocznego koncertu w Warszawie, był Paul McCartney

Celem spotu jest unaocznienie skali skoku cywilizacyjnego, który dzięki naszej akcesji do Unii Europejskiej nastąpił w Polsce w ostatniej dekadzie oraz innych korzyści związanych z obecnością w UE.


W poniedziałek spot został zapowiedziany krótkim klipem, pokazującym jak premier Donald Tusk próbuje śpiewać „Hey Jude”.


Spot do 15 maja będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i wybranych stacjach tematycznych. Jego przygotowaniem zajęła się agencja Gutenberg Networks Warszawa (należąca do grupy DDB Warszawa), która zdobyła to zlecenie w konkursie ofert.

Jak informuje nas biuro prasowe Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, produkcja spotu kosztowała 922,8 tys. zł, a wykupienie czasu reklamowego - 6,21 mln zł. 85 proc. tego budżetu zostało pozyskane z funduszy europejskich.

W ramach akcji uruchomiono też serwis 10latwue.pl. Z kolei 1 maja w miastach w całym kraju odbędą się okolicznościowe imprezy plenerowe. Natomiast o godz. 21.20 na warszawskim Podzamczu rozpocznie się koncert (transmitowany przez TVP1), w którym wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Edyta Górniak, Kayah, Ewa Farna i Zakopower.

Dołącz do dyskusji: „Hey Jude” w spocie „10 lat świetlnych” Polski w UE za 7 mln zł (wideo)

43 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mono-
-partia kradzionych skarpet dobrze się bawi za nasze pieniądze.
0 0
odpowiedź
User
Wars
będę malkontentem, bo akurat zaliczam się bardziej do zwolenników niż przeciwników obecnej władzy. Ale niestety spot jest zbyt warszawski. ludzie którzy z ze stolicą nie mają nic wspólnego (a są tacy) nie zrozumieją jarmarku europa. Zmienia się przecież cały kraj a ja po obejrzeniu tego filmiku wnioskuje ze oprócz dróg i warszawy nic się nie zmienia w tym kraju. a gdzie kolej, nowoczesne dworce jak ten w Krakowie podziemny) lotniska (cały kraj), ekskluzywne hotele nad morzem czy w górach, oraz otwarte granice. w spocie jest za dużo kibiców i piłki, ujęcia z Centrum Kopernika mało przemawiają do mnie (mimo ze mieszkam w stolicy od urodzenia) i zapewne osób z innych regionów. Pomysł fajny, ale nie jest dopracowany. zbyt warszawsko. zapomniano o reszcie kraju
0 0
odpowiedź
User
analityk
A na opiekunów niepełnosprawnych, na walkę z rakiem itd kasy brak. Na Ukrainie rząd nie kradł tak na bezczela.
0 0
odpowiedź