Herbapol wprowadza funkcjonale marki herbat
Herbapol wprowadził nową linię herbat o funkcjonalnych nazwach, takich jak 'Pobudzenie', 'Koncentracja' i 'Odporność'. Identyfikację wizualną i projekt opakowań nowych marek firmy przygotowała agencja Cztery Czwarte.
Wprowadzane właśnie przez Herbapol marki herbat noszą nazwy wskazujące na ich funkcjonalność: 'Pobudzenie', 'Wyciszenie', 'Nastrój', 'Trawienie', 'Koncentracja', 'Nawilżanie' i 'Odporność'. Jednocześnie firma kieruje na rynek trzy koktajle dietetyczne SlimFigura Dieta.
Identyfikacją wizualną i projektem opakowań nowych marek Herbapolu zajęła się warszawska agencja Cztery Czwarte, która została wybrana do tego zadania na początku roku w ramach przetargu. Firma reklamowa postanowiła w nazwach i formie graficznej herbat w przejrzysty sposób zakomunikować ich zastosowanie i usytuowanie w segmencie premium. Jednocześnie czysta, elegancka forma ma zapewnić opakowaniom tych marek silne oddziaływanie na półkach sklepowych.
Cztery Czwarte stworzyło także dla Herbapolu etykiety syropów Ice Tea oraz opakowanie mieszanki Diabetosan z linii aptecznej.
Dołącz do dyskusji: Herbapol wprowadza funkcjonale marki herbat