Gwyneth Paltrow globalną ambasadorką marki Xeomin
Firma Merz Aesthetics wybrała Gwyneth Paltrow na globalną ambasadorkę zastrzyku przeciwzmarszczkowego Xeomin. Rusza międzynarodowa kampania z jej udziałem.
W kampanii firma podkreśla „wyjątkowo oczyszczony” skład Xeomin w porównaniu z innymi zastrzykami przeciwzmarszczkowymi. - Ten wyróżnik sprawił, że Paltrow przez wiele lat była użytkownikiem Xeomin - powiedział Bob Rhatigan, dyrektor generalny Merz.
Kampania jest pierwszym partnerstwem Gwyneth Paltrow w dziedzinie medycyny estetycznej. Merz koncentruje się na docieraniu do kobiet w wieku 30 i 40 lat, co pokrywa się z główną bazą fanów aktorki. Ta kampania pojawia się tylko w mediach społecznościowych i mediach cyfrowych.
Rhatigan zauważył, że w ostatnich latach nastąpiła zmiana demograficzna w zakresie zabiegów przeciwzmarszczkowych, dlatego firma rezygnuje z tradycyjnych reklam telewizyjnych i drukowanych, aby skupić się na technologii cyfrowej.
- Kiedyś nasz rynek składał się z ludzi, którzy są na szczycie krzywej, w wieku 45 lat i starszych, ale teraz spadł do około 40 roku życia, a znacznie więcej nowych uczestników miało około 20 i 30 lat - powiedział Rhatigan.
W czwartek, w dniu premiery kampanii Gwyneth Paltrow pojawiła się na dwóch transmisjach na Instagramie na żywo, aby porozmawiać o Xeomin.
Wizerunek aktorki pojawi się również na materiałach towarzyszących Xeomin w gabinetach lekarskich, takich jak broszury dla pacjentów i inne materiały marketingowe. Kampania cyfrowa i społeczna będzie prowadzona w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie i Azji.
Dołącz do dyskusji: Gwyneth Paltrow globalną ambasadorką marki Xeomin