Grupa Onet-RASP wdrożyła platformę reklamową DoubleClick for Publishers
Grupa Onet-RASP zakończyła wdrażanie w swoim pionie internetowym oferowanej przez Google platformy DoubleClick for Publishers służącej do zarządzania powierzchnią reklamową.
Platforma reklamowa DoubleClick for Publishers jest jednym z najbardziej zaawansowanych i kompleksowych systemów do zarządzania powierzchnią reklamową na świecie. Google mocno przebudował ją w kwietniu br.
- Dzięki wdrożeniu DFP będziemy mogli zaoferować klientom m.in. lepsze wsparcie dla narzędzi mierzących efektywność kampanii reklamowych na wielu platformach i urządzeniach, w tym strategicznych z naszej perspektywy platformach mobilnych - podkreśla Marek Kowal, group data officer w Ringier Axel Springer Media.
Grupa Onet-RASP zapowiada, że dzięki wdrożonemu rozwiązaniu zapewni swoim klientom reklamowym lepsze wsparcie dla kampanii programmatic oraz zgodność ze wszystkimi standardami światowymi platform programatycznych. Kampanie reklamowe realizowane w mediach firmy będą również mierzone tak samo skutecznie na wielu różnych platformach, w tym na platformach mobilnych. Domy mediowe i agencje które przy zakupie powierzchni reklamowych korzystają z rozwiązania Google Bid Manager, będą mogły je zintegrować z DoubleClick for Publishers, dzięki czemu pomiary wyników kampanii reklamowych mają być spójniejsze i łatwiejsze w analizie.
Dołącz do dyskusji: Grupa Onet-RASP wdrożyła platformę reklamową DoubleClick for Publishers
https://developers.google.com/bid-manager/