Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo
Grupa komunikacyjna Group One uruchamia spółkę Grow Now, która ma zajmować się wprowadzaniem firm na marketplace’y (Amazon, Zalando czy eBay). Szefem agencji jest Przemysław Brejwo.
Obsługa Grow Now będzie obejmować wszystkie działania związane z wdrożeniem i działaniem marki w nowym ekosystemie - od kwestii prawno-księgowych i logistycznych, przez strategię sprzedażową i optymalizację działań marketingowych, aż po przygotowanie kreacji.
Działalność Grow Now koncentruje się na trzech obszarach: wdrożeniach, optymalizacji działań, w tym audytach już aktywnych kont, oraz mediach, czyli generowaniu sprzedaży i optymalizacji zwrotu z inwestycji.
- Jako Group One pracujemy z bardzo wieloma polskimi markami m.in. MediaExpert, 4F, Wittchen, Eobuwie, czy Adamed. Mimo tego, że polskie marki niczym nie ustępują zachodnim firmom, rzadko tak jak wspomniane eobuwie czy 4F decydują się na ekspansję na inne rynki. Wejście na marketplace'y może te decyzję ułatwić i być swego rodzaju testem przed kolejnym krokiem, jakim jest pełne wejście na inne rynki. Chcemy być partnerem biznesowym klienta, z pomocą którego skalują swój biznes. Start naszej spółki zbiega się z wejściem Amazona na polski rynek, ale nad tym projektem pracowaliśmy przez ostatnie 6 miesięcy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Brejwo, odpowiedzialny za rozwój Grow Now.
Przemysław Brejwo w roli head of marketplace zajmie się rozwojem Grow Now. Raportuje do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.
- Nad projektem pracowaliśmy od miesięcy, wykorzystując wsparcie i know-how niemieckiego partnera Serviceplan, który jako jedna z pierwszych firm w Europie od 2015 roku pomaga klientom sprzedawać na Amazon. Naszą przewagą jest unikalne na polskim rynku połączenie doświadczenia we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, z kompetencjami ponad 400 ekspertów od e-commerce, komunikacji, technologii, analityki i mediów, współpracujących ze sobą pod jednym dachem - komentuje Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Brejwo od 2009 roku zajmuje się wprowadzaniem polskich e-commerce na rynek niemiecki. Na koncie ma projekty związane ze zwiększaniem sprzedaży w sklepach internetowych i marketplace’ach takich jak Amazon, eBay, Zalando i Allegro. Rozwijał sprzedaż takich marek jak Urban.City, Wittchen, Cocoglam, czy Erko.
Spółka prowadzi obecnie wdrożenie pierwszego klienta na Amazonie.
Grow Now chce działać w Europie Środkowej i Wschodniej
- Grow Now doskonale uzupełnia nasze kompetencje w obszarze ecommerce. Już dzisiaj nasi klienci odpowiadają za blisko 10% wartości polskiego rynku ecommerce. Salestube jako one-stop-shop for ecommerce oferuje budowę sklepu, wdrożenie technologii i analityki wraz z optymalizacją kampanii we wszystkich mediach. Dla wielu klientów, marketplace to kolejny kanał sprzedaży - mówi nam Przemysław Brejwo.
Start Grow Now to kolejny krok grupy w działaniach na rzecz eksportu polskich firm na rynki zagraniczne po dołączenie do Serviceplan Group, uruchomieniu Mediaplus Czechy oraz utworzenia Salestube w Rosji.
- Już dzisiaj sprzedajemy swoje usługi dla ponad 150 klientów na kilkunastu rynkach europejskich. Swoje kompetencje sprzedajemy w ramach grupy Serviceplan, ale rozwijamy także nasze biura. Jesteśmy obecni w Rosji, a także na rynku czeskim i słowackim. Naturalnie swoją ofertę będziemy kierować też do innych klientów z rynków CEE - mówi o planach Grow Now Przemysław Brejwo.
Dołącz do dyskusji: Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo