SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Griselda” nowym hitem Netfliksa

Serial „Griselda” zadebiutował na Netfliksie 25 stycznia i od tego czasu króluje na czołowych pozycjach Top 10 w 89 krajach. Zainspirowany życiem kokainowej baronki Griseldy Blanco, w okresie od 25 do 28 stycznia uzyskał łącznie 20,6 mln wyświetleń.

„Griselda”, Netflix „Griselda”, Netflix

„Griselda” zajęła pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych seriali Netfliksa w 89 krajach, co czyni ją najczęściej oglądaną produkcją minionego tygodnia. Obraz, w którym występuje i równocześnie jest producentką wykonawczą Sofia Vergara, został stworzony przez Erica Newmana i wyreżyserowany przez Andresa Baiza.

W serialu poznajemy Griseldę gdy w 1978 roku, w pośpiechu wyjeżdża z Medellín do Miami, aby rozpocząć nowe życie ze swoimi synami. Bohaterka „musi” radzić sobie w zmaskulinizowanym narkobiznesie i wykorzystuje wszystkie swoje atuty – inteligencję, spryt, urodę. Twórcy zdecydowali się pokazać ją jako kobietę bezwzględną, ale czułą dla swoich dzieci i bliskich.

Fakty nie działają na korzyść Griseldy Blanco. Zabijała swoich mężów i partnerów, konkurentów w branży, a nawet – jak sugeruje serial, choć jest on wątle oparty na jej biografii – także członków rodzin swoich prawdziwych bądź wyimaginowanych wrogów. Była więc okrutną, bezwzględną kobietą, która zniszczyła wiele rodzin, a przede wszystkim życie swoich synów.

Jedyny żyjący syn Griseldy, Michael Corleone Blanco, zamierza procesować się z Netfliksem, ponieważ nie jest zadowolony z tego, jak sportretowano jego matką i że nie skorzystano z jego wiedzy na temat jej życia. Naszą recenzję serialu „Griselda” znajdziecie tutaj.

Serial dostępny jest na platformie Netflix. 

Netflix ma globalnie 247 mln subskrybentów 
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że w listopadzie ub.r. platforma, jako serwis www i aplikacja mobilna (na smartfonach i tabletach, Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart tv), przyciągnęła 10,33 mln użytkowników (co dało 34,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 3 minuty i 26 sekund.

W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: „Griselda” nowym hitem Netfliksa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl