Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe
W ofercie spółki Gremi Media pojawiły się cztery nowe pakiety reklamowe, obejmujące tytuły prasowe wydawnictwa.
„Pakiet Mega Plus” jest poszerzeniem istniejącego już na rynku pakietu „Mega Tygodniki Opinii”. Do pakietu złożonego z „Uważam Rze” i „Przekroju” dodano tygodnik ekonomiczny „Bloomberg Businessweek Polska”. Natomiast „Pakiet Biznes Yuppies” składa się z „Bloomberg Businessweek Polska” i „Przekroju”.Z obu tych pakietów można skorzystać kupując po jednej emisji reklamy w każdym z wymienionych tytułów, tego samego dnia i w tym samym formacie.
„Pakiet Biznes White Collar” obejmuje z kolei dzienniki „Rzeczpospolita” i „Parkiet Gazeta Giełdy”. Aby z niego skorzystać trzeba wykupić po jednej emisji reklamy w każdym z nich tego samego dnia i w tym samym formacie.
Ostatni nowy pakiet - „Pakiet Biznes Style” - składa się z tytułów: „Przekrój”, „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukces”. Pakiet można wykorzystać kupując po jednej emisji reklamy w każdym z trzech tytułów, przy czym jest to pakiet multiperiodyczny: reklama w tygodnikach ukazuje się w tym samym dniu, a reklama w miesięczniku „Sukces” w ramach tego samego miesiąca. Wspólny jest także format reklamy.
Dołącz do dyskusji: Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe