SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Grazia” debiutuje jako miesięcznik za 4,50 zł. „Unikatowa koncepcja”

W czwartek 14 maja br. ukaże pierwsze wydanie magazynu „Grazia” w formule miesięcznika luksusowego. Tytuł zyska większą objętość i zmienioną zawartość. Jego cena wzrośnie natomiast do 4,50 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak już informowaliśmy, wydawca zdecydował się na zmianę cyklu wydawniczego „Grazii” po tym jak tytuł poszerzył się jesienią ub.r. o treści z pisma luksusowego. - Pozytywne przyjęcie nowej formuły skłoniło wydawcę do zmiany częstotliwości na typową dla magazynów z segmentu luksusowego - podał Bauer w komunikacie (więcej na ten temat).

Monika Krokiewicz, wydawca magazynów luksusowych w Wydawnictwie Bauer zapowiada, że około połowę miesięcznika „Grazia” stanowić będą treści typowo magazynowe, czyli reportaże, wywiady i felietony. Resztę pisma wypełnią treści lifestylowe, czyli rozbudowane działy o modzie i urodzie, a także m.in. materiały o wnętrzach, zdrowiu i kuchni.

- To podział taki sam jak w magazynach luksusowych z najwyższej półki jak „Twój Styl” i „Pani” - podkreśla Krokiewicz. „Grazia” będzie jednak adresowana do nieco młodszej czytelniczki (kobiety w wieku od 25 do 45 lat) niż pozostałe dwa tytuły luksusowe Wydawnictwa Bauer.

Miesięcznik będzie kosztować 4,50 zł (dwutygodnik miał cenę 2,99 zł), czyli będzie tańszy niż „Twój Styl” i „Pani”, których cena wynosi 7,90 zł. Za to w cenie 4,50 zł ukazują się obecnie takie pisma luksusowe jak „Glamour” (Grupa Burda) czy „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska).

- To jednak tytuły w których część magazynowa stanowi tylko 20-30 proc. zawartości, a nie połowę jak w przypadku „Grazii”. Koncepcja, którą przygotowaliśmy dla naszego miesięcznika, jest unikatowa. „Grazia” będzie luksusowym magazynem z najwyższej półki w dobrej cenie - podkreśla Krokiewicz.

Miesięcznik „Grazia” będzie drukowany na jeszcze lepszym jakościowo papierze w należącej do Bauera drukarni BDN w Wykrotach. Czerwcowy numer pisma ukaże się w czwartek 14 maja br. w objętości 188 stron (dotąd było to 100 stron) i w nakładzie 140 tys. egz.

Wydawca nie podaje, na jaką sprzedaż odmienionego magazynu liczy. Jako dwutygodnik „Grazia” w ub.r. notowała średnią sprzedaż ogółem na poziomie 85 048 egz. Była ona aż o 38,87 proc. niższa niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Najnowsze wydanie „Grazii” będzie promowane w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer. Za kreację kampanii odpowiada Digit Art, a media zakupił dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Grazia” debiutuje jako miesięcznik za 4,50 zł. „Unikatowa koncepcja”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Luksus w postaci rzadszego wydawania. Co to francuski szampan jest żeby go limitować? Zresztą luksus pod nazwą Grazia mówi sam za siebie. Najbrzydszką koleżankę w szkole Grazia nazywaliśm, bo Grażyna miała na imię.
odpowiedź
User
Reklamodawca
Od kiedy to "pozytywne przyjęcie nowej formuły" polega na ogromnym spadku sprzedaży? Rozumiem, że trzeba teraz jakoś to wytłumaczyć ale nie bądźcie bezczelni...
odpowiedź
User
kiki
Unikatowa koncepcja:) A to dobre:) Mają na tej Motorowej poczucie humoru:)
odpowiedź