Marcin Prokop w kampanii opon SuperSport od Goodyeara (wideo)
Dziennikarz TVN Marcin Prokop jest bohaterem akcji promującej SuperSport - nową linię opon Goodyear. Na potrzeby kampanii testował je na słynnym torze Ascari Race Resort w Hiszpanii.
Marcin Prokop testował opony Goodyear z linii SuperSport, jeżdżąc po torze Ascari Race Resort w trzech sportowych samochodach: Alpine A110, Porsche 911 GT3RS i Ferrari 488. Materiał wideo z tego wydarzenia zamieszczono na profilach Goodyear Polska w mediach społecznościowych.
- Cieszymy się, że Marcin podjął rękawicę i zgodził się przetestować nasze nowe opony w ekstremalnych warunkach. To facet z charakterem, a do tego świetny kierowca, fan szybkich samochodów i znawca branży motoryzacyjnej, idealnie pasuje więc do wyzwania, jakie mu rzuciliśmy. Co ważne, teraz każdy może je podjąć i doświadczyć pełni emocji płynących ze sportowej jazdy. Za naszymi nowymi oponami stoją nie tylko wyjątkowe technologie, ale całe spectrum niezapomnianych wrażeń - komentuje Marcin Nowomiejski, marketing manager Goodyear.
- Inżynieria stojąca za niepozornie wyglądającymi kawałkami gumy, musi być najwyższych lotów, inaczej nie dałoby się okiełznać parametrów, stojących za coraz mocniejszymi i szybszymi autami. Na szczęście nowe opony Goodyeara dają na torze ten komfort, że można oddać się czerpaniu przyjemności z jazdy, zamiast myślenia o tym, czy uda się pokonać zakręt, czy może to on pokona nas - przekonuje Marcin Prokop.
Marcin Prokop od połowy kwietnia jest bohaterem kampanii napoju Schweppes, a od listopada ub.r. - w reklamach ubezpieczeń Warty.
Wcześniej promował inne marki, m.in. Play, Halls, Iglotex, T-Mobile i Berlinki.
Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop w kampanii opon SuperSport od Goodyeara (wideo)