Hotele Golden Tulip z nową strategią, logo i hasłem
Sieć hoteli Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki. Kluczowa dla nowej strategii będzie teraz idea wszechobecnej zabawy. Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli ma potrwać 2 lata.
Nowa koncepcja marki Golden Tulip zakłada, że każda chwila jest okazją do zabawy. Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegać będzie na zmianie wizualnej. W centrum hoteli znajdzie się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje i bary wykroczą poza standardową ofertę: będą proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ciągu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości poprzez serwowanie posiłków w dogodnym dla nich czasie. Osoby podróżujące biznesowo będą mogły w hotelowych gabinetach kosmetycznych przetestować wybrane produkty. Z kolei przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu zmieni się w taras z widokiem panoramicznym, gdzie będzie można spędzać czas.
Kolejny motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. Po wejściu do budynku, interaktywna ściana pozwoli podróżnym zaplanować swój pobyt. Dzięki niej będą mogli sprawdzić bieżące wydarzenia kulturalne i sportowe, trasy biegowe, prognozę pogody, połączenia komunikacji miejskiej i informacje o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.
W lobby pojawią się sklepy w koncepcji pop-up store, oferujące gościom produkty związane ze sztuką, kulturą i lokalnym rzemiosłem. Będzie można również wypożyczyć tandemy - dwuosobowe rowery nawiązujące do holenderskich korzeni marki.
Nowa strategia marki Golden Tulip widoczna jest także w nowym logo i sloganie. Logo przedstawia tulipana leżącego na boku, a nazwa marki tworzy jego łodygę. Slogan "Playtime. Anytime" to proste hasło, które obiecuje, że każda chwila spędzona w hotelach Golden Tulip to szansa na zabawę.
Dołącz do dyskusji: Hotele Golden Tulip z nową strategią, logo i hasłem