SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Goldbach Poland zmienia ARBOinteractive w Goldbach Audience

Goldbach Group utworzyła w Polsce holding Goldbach Poland, opierając go na dwóch podmiotach: agencji interaktywnej Goldbach Interactive oraz sieci reklamy internetowej Goldbach Audience, do tej pory działającej pod nazwą ARBOinteractive Polska.

Goldbach Audience będzie kontynuować działalność ARBOinteractive Polska. W związku z rebrandingiem nie następują też większe zmiany personalne - dyrektorami zarządzającymi sieci pozostają Artur Muszkiet i Małgorzata Lakowska.

Z czego wynika zatem ten rebranding? - Z potrzeby wprowadzenia jednej marki na wszystkich rynkach, na których operuje nasza firma matka - wyjaśnia Marek Parzydło, country manager Goldbach Poland. - Dzięki temu stworzymy nową wartość dla naszych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników - przekonuje.

Goldbach Audience przygotowuje nową ofertę reklamową, którą wprowadzi na rynek pod koniec marca. Będzie ona złożona z trzech linii produktowych: Reach & Context (obejmującej różne szeroko zasięgowe kanały tematyczne i formy reklamowe), Dedicated & Tailor Made (zawierającej niestandardowe produkty komunikacyjne stworzone wspólnie z wydawcami zapewniającymi wysokiej jakości treści i parametry mediowe) oraz Audience & Conversion (obejmującej m.in. sprzedaż w modelu RTB). 

Drugim podmiotem Goldbach Poland jest działająca od roku na naszym rynku agencja interaktywna Goldbach Interactive. Jej dyrektorem zarządzającym jest Krzysztof Bińkowski.

Goldbach Group uzasadnia, że wyodrębnia holding Goldbach Poland, ponieważ nasz rynek reklamy internetowej jest dla niej bardzo ważny. - Wykorzystanie jego dynamiki i potencjału jest jednym ze strategicznych celów naszej grupy - podkreśla Kirsten Droessel, funkcję director international affairs east w Goldbach Group.

Dołącz do dyskusji: Goldbach Poland zmienia ARBOinteractive w Goldbach Audience

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl