SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gmail z 20 mln polskich użytkowników, WP przed Onetem i Interią (witryny mailowe)

Z Gmaila miesięcznie korzysta ponad 20 mln polskich internautów, natomiast nieco więcej czasu użytkownicy spędzają na platformach mailowych WP.pl, Onetu i o2.pl. Czołowe polskie platformy wyprzedzają Outlooka i serwis mailowy Yahoo.

Gmaila, działającego w domenie Google.com i zapewniający cały ruch koncernu w kategorii e-mailowej, w kwietniu br. odwiedziło 20,57 mln polskich internautów, co dało 69,34 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio godzinę, 17 minut i 19 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na dłużej internautów przyciągały platformy mailowe WP.pl, Onetu i o2.pl. Na pierwszej każdy z 6,58 mln użytkowników (co dało 22,19 proc. zasięgu) spędził średnio godzinę i 34 minuty. Witryna Onetu zanotowała 4,11 mln odwiedzających, 13,87 proc. zasięgu oraz godzinę, 18 minut i sekundę przeciętnego czasu korzystania, a ta o2.pl - 3,25 mln użytkowników, 10,94 proc. zasięgu oraz godzinę, 17 minut i 21 sekundę średniego czasu.

Poczta Interia miała 3,65 mln odwiedzających, 12,32 proc. zasięgu oraz godzinę, 6 minut i 14 sekund spędzonych średnio przez użytkownika.

Trzy pozostałe platformy z zestawienia przyciągały każdego internautę przeciętnie na kilkanaście minut. Aplikacja Outlook zanotowała 2,49 mln użytkowników, 8,41 proc. zasięgu oraz 16 minut i 8 sekund średniego czasu korzystania, serwis mailowy Gazeta.pl - 524,4 tys. użytkowników, 1,77 proc. zasięgu oraz 14 minut i 4 sekundy średniego czasu, a platforma mailowa Yahoo - 466,2 tys. odwiedzających, 1,57 proc. zasięgu oraz 13 minut i 11 sekund średniego czasu.

W porównaniu z marcem Gmail stracił 1,11 mln polskich internautów (to 5,1 proc. w dół), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 14 minut i 41 sekund (16 proc.).

Spadki wyników, zwłaszcza przeciętnego czasu korzystania, zanotowały też inne platformy mailowe. Na Poczta WP ubyło 53 tys. użytkowników (0,8 proc.) oraz 20 minut i 57 sekund średniego czasu korzystania (18,2 proc.), na Poczta Onet - 78,2 tys. odwiedzających (1,9 proc.) oraz 13 minut i 4 sekundy średniego czasu (14,3 proc.), a na Poczta Interia - 32,9 tys. użytkowników (0,9 proc.) oraz 3 minuty i 52 sekundy średniego czasu (5,5 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na platformie mailowej o2.pl przy minimalnym spadku liczby użytkowników (o 8,6 tys., czyli 0,3 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 19 minut i 33 sekundy (20,2 proc.), a w analogicznej witrynie Gazeta.pl ubyło 37,7 tys. internautów (6,7 proc.) oraz minuta i 18 sekund średniego czasu korzystania (9,4 proc.).

Outlook zyskał co prawda 249,3 tys. użytkowników (11,1 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 2 minuty i 46 sekund (14,6 proc.). Natomiast platforma mailowa Yahoo straciła 46,2 tys. odwiedzających (9 proc.), a przeciętny czas korzystania wydłużył się o 36 sekund (4,8 proc.).

Dołącz do dyskusji: Gmail z 20 mln polskich użytkowników, WP przed Onetem i Interią (witryny mailowe)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JP2
Onet robi się coraz fajniejszy
6 4
odpowiedź
User
francois


--
Proszę o uwagę,

Jestem pan François Pinault, chcę przekazać ci darowiznę. Uprzejmie skontaktuj się ze mną na mój e-mail, aby uzyskać więcej informacji.

francoispin25@gmail.com
0 0
odpowiedź
User
x
nie lubię Gmaila dlatego mam pocztę Interia pl i Outlook :)
0 0
odpowiedź