SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gdańsk ogłasza konkurs na logotyp promocyjny

Władze Gdańska ogłosiły właśnie konkurs na logotyp promocyjnymiasta, który stanie się jego oficjalną identyfikacją graficzną.Znak ma być wykorzystywany w celach reklamowych, popularyzatorskichi wszystkich innych, do których niestosowne byłoby użycie herbu.

Konkurs na logotyp Gdańska jest ogólnopolski i jednoetapowy -potrwa do 30 czerwca. Władze miejskie liczą na udział w nimgrafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów iabsolwentów wyższych uczelni artystycznych. Od prac konkursowychoczekują jednoznacznego nawiązywania do Gdańska i zawieraniamaksymalnie czterech kolorów. Projekty logotypu oceni komisjakonkursowa, ale ostatecznego wyboru dokona prezydent Gdańska, któryjednak weźmie pod uwagę wskazówki tego gremium.

Wybrany logotyp będzie używany głównie do celów reklamowych,korespondencyjnych i popularyzatorskich, dlatego znajdzie się m.in.na plakatach i ulotkach oraz w gadżetach reklamowych, papierzelistowym, ogłoszeniach prasowych, spotach telewizyjnych i innychreklamach.

Władze Gdańska zorganizowały ten konkurs, ponieważ chcądysponować promocyjnym znakiem graficznym miasta w tych sytuacjach,w których niestosowne jest użycie jego oficjalnego herbu.


Prace konkursowe, z dopiskiem na opakowaniu "LOGO GDAŃSKA -KONKURS" należy przesłać lub złożyć pod adresem:

Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Prezydenta ds. Promocji Miasta
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Sala obsługi klienta
stanowisko nr 17

Ogłoszenie wyników nastąpi do dnia 11 lipca 2008 r.
Komisja dokona wyboru 3 zwycięskich projektów LOGOTYPU GDAŃSKA.Autorzy zwycięskich prac otrzymają nagrody finansowe, odpowiednio:12 000 zł za I miejsce, 8 000 zł za II miejsce i 6 000 zł za IIImiejsce.

Dołącz do dyskusji: Gdańsk ogłasza konkurs na logotyp promocyjny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl