Gazeta "The Daily" popularna, ale słabo oceniana
Cyfrowa gazeta "The Daily" jest najpopularniejszą aplikacją na iPada, ale użytkownicy tabletów Apple nie mają o niej najlepszego zdania.
"The Daily" to cyfrowa, stworzona specjalnie na iPada gazeta, należąca do koncernu medialnego News Corp. Ruperta Murdocha. Dostępny od 2 lutego tylko w sklepie z aplikacjami Apple tytuł kosztuje 99 centów tygodniowo lub 39,99 dolara rocznie (więcej na ten temat).
Z danych serwisu TopAppCharts wynika, że "The Daily" znajduje się obecnie na czele rankingów App Store w kategoriach "News" i "Top Apps".
Jednocześnie użytkownicy aplikacji nie wystawiają mu wysokich ocen. W serwisie Apple "The Daily" ma średnią na poziomie zaledwie dwóch gwiazdek (w skali od 1 do 5 gwiazdek).
W komentarzach posiadacze iPadów krytykują gazetę głównie za długi czas pobierania nowych wydań. Jeden z nich skarży się, że od samych treści szybciej ładują się reklamy.
Problem z długim pobieraniem dotyczy nie tylko "The Daily", ale również wielu innych wydawców uruchamiających wersje swoich magazynów na tablet Apple. Przykładowo w listopadzie ubiegłego roku firma Virgin Media napotkała na takie trudności przy udostępnianiu pierwszego numeru swojego magazynu, że premierę drugiego musiała opóźnić aż o sześć tygodni aby poprawić wszystkie błędy.
Dołącz do dyskusji: Gazeta "The Daily" popularna, ale słabo oceniana