Garnier zachęca do odkrywania witalności w sklepach Carrefour
Pod hasłem "Odkryj swoją witalność z Garnierem" przebiega kampaniakonsumencka tej marki. Akcja oparta na konkursie SMS-owym jestprowadzona w sieci Carrefour.
Rozpoczęta 25 lutego w sklepach Carrefour kampania konsumenckaGarniera zachęca do zakupu dwóch produktów tej marki i wysłaniaSMS-em swojego rozwinięcia zdania: "Witalność to&". W akcjiprowadzonej pod hasłem "Odkryj swoją witalność z Garnierem" zostanąwyróżnione 83 slogany, a autorzy trzech najciekawszych otrzymająvouchery na wycieczkę na Majorkę dla 2 osób.
Kampanię, która potrwa do 5 marca, przygotowała firma L'OréalPolska we współpracy z agencją Eskadra Marketing Services.
Dołącz do dyskusji: Garnier zachęca do odkrywania witalności w sklepach Carrefour