Coca-Cola reklamuje Fuzetea w wersji bez cukru (wideo)
Coca-Cola Poland Services wprowadza na rynek nowy wariant smakowy mrożonej herbaty Fuzetea - o smaku marakui bez cukru. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Mediacom, Publicis, Fortis, LiquidThread oraz Hill + Knowlton Strategies.
Fuzetea Bez Cukru to najnowszy wariant mrożonej herbaty od firmy Coca-Cola. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty. Jak podaje firma, jest to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, coraz częściej sięgających po produkty z obniżoną zawartością kalorii. Jest to kolejny wariant Zero Cukru w ofercie firmy. Blisko 30 proc. całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.
- Opracowując kolejny wariant Fuzetea, chcieliśmy dać konsumentom garść inspiracji i nowych doświadczeń. Szukaliśmy smaków, które po raz kolejny zaskoczą ich czymś nietuzinkowym, produktu, który będzie zgodny z ich stylem życia i preferencjami. Tym razem zdecydowaliśmy się na wariant bez cukru, otwierając się w ten sposób na grupę osób kupujących napoje o niższej zawartości kalorii - mówi Hubert Olczak, senior brand manager marki Fuzetea.
Kampanią reklamująca Fuzetea Bez Cukru obejmuje telewizję, kina, prasę, internet (m.in. social media) oraz outdoor.
Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), Publicis (działania ATL), Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill+Knowlton Strategies (działania PR).
W ubiegłorocznej kampanii Fuzetea w reklamie pod hasłem „Twoja chwila pełna smaku” zachęcała do celebrowania czasu dla siebie.
W lutym ub.r. koncern Coca-Coli wprowadził strategię „Total Beverage Company”, w ramach której realizuje rozwój segmentu napojów herbacianych.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola reklamuje Fuzetea w wersji bez cukru (wideo)