SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko dwie oferty w przetargu na obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości

W prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości przetargu na kompleksową obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości wpłynęły tylko dwie oferty złożone przez konsorcja - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżet resortu na ten cel wynosi 15 mln zł.

Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl

Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości.

Oferty w nim w wyznaczonym terminie złożyły dwa konsorcja: Pro Polska i Uniqom ( z ceną 5,22 mln zł) oraz GonnaBe z Ascenti Media (z ceną 5,24 mln zł).

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości; zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno–edukacyjnych oraz opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

O wyborze zwycięzcy zdecydują: koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (waga: 20) doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10) i cena (waga: 50).

Resort sprawiedliwości zamierzał wybrać kilka agencji do współpracy - maksymalnie 4. Podpisze z nimi umowy ramowe na okres 2 

Obecnie obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości zajmują się: Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Euvic Media, Pro Polska i Uniqom.

 

Dołącz do dyskusji: Tylko dwie oferty w przetargu na obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl