„Fair Play” - kampania przeciw HIV/AIDS w czasie Euro 2012
W trakcie Euro 2012 będzie prowadzona kampania społeczna „Fair Play” dotycząca profilaktyki HIV. Akcję na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS przygotuje i zrealizuje agencja Link PR.
Kampania „Fair Play” będzie przebiegać pod hasłem "Zrób wszystko, by HIV/AIDS nie był Twoim problemem". Gram fair, używam prezerwatyw.”. Celem akcji będzie uświadomienie odbiorcom - głównie z grupy wiekowej 18-35 lat - konsekwencji wynikających z ryzykownych zachowań seksualnych. Akcja oprócz działań ATL i BTL obejmie eventy w polskich miastach-gospodarzach Euro, podczas których rozdawane będą specjalne pakiety edukacyjne
Budżet kampanii wynosi 450 tys. zł. brutto. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Link PR, która zdobyła to zlecenie w przetargu rozpisanym przez Krajowe Centrum ds. AIDS. Agencja prowadzi już inną kampanię związaną z Euro 2012 - „Akademia Euro”, której celem jest przygotowanie Polaków do profesjonalnego przyjęcia gości z zagranicy.
Dołącz do dyskusji: „Fair Play” - kampania przeciw HIV/AIDS w czasie Euro 2012