Estée Lauder prowadzi przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA
Firma kosmetyczna Estée Lauder, właściciel takich marek, jak Clinique, Tom Ford Beauty, Aveda, Mac Cosmetics i La Mer rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów w regionie EMEA. Obecnie zajmuje się tym Dentsu.
Przetarg koordynuje firma konsultingowa R3. Estee Lauder nie podaje jednak, ile i jakie agencje biorą udział w postępowaniu.
Dentsu zajmuje się całym procesem planowania i zakupu mediów firmy od 2020 roku, kiedy to przejęła budżet od OMD. Wcześniej agencja Merkle z Dentsu Aegis Network zajmowała się planowaniem i zakupem niektórych mediów dla Estée Lauder - od 2018 roku.
Kosmetyczny koncern okresowo prowadzi przetarg na obsługę mediową - ostatnio miało to miejsce w 2020 roku, 2018 roku i w 2016 roku.
Dołącz do dyskusji: Estée Lauder prowadzi przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA