Ekstremalne testy Huawei Mate20 Pro. Polska kampania w 13 europejskich krajach
Ruszyła międzynarodowa kampania smartfonów Huawei Mate20 Pro. Akcja została przygotowana przez DDB&tribal, OTO Film, Orka i Juice Sound.
Nowa kampania namawia użytkowników do wymyślania zwariowanych pomysłów na testowanie Mate20 Pro. Najlepsze z pomysłów zostaną zrealizowane przez lokalnych influencerów i celebrytów.
Ekstremalny #ChallengeMate
Na potrzeby akcji przygotowano dwa zabawne filmy #CahllangeMate, pokazujące jak smartfon był testowany przez przedstawicieli różnych zawodów, w ekstremalnie trudnych warunkach. Huawei Mate20 Pro sprawdzane są przez jowialnego rybaka pracującego na kutrze, strażaka i epidemiolożkę.
Akcja reklamowa swoim zasięgiem obejmuje 13 krajów Europy: Austrię, Chorwację, Danię, Estonię, Finlandię, Litwę, Łotwę, Norwegię, Serbię, Słowenię, Szwecję, Turcję i Węgry.
Filmy wyreżyserował Michał Sabliński a za produkcję odpowiadają OTO Film, Orka i Juice Sound.
Globalnym ambasadorem reklamowym Huawei od 2015 roku jest Rober Lewandowski. Na polskim rynku markę promują także Anna Lewandowska, Margaret czy Kuba Wojewódzki.
Dołącz do dyskusji: Ekstremalne testy Huawei Mate20 Pro. Polska kampania w 13 europejskich krajach