Edukator Stylu ponownie promuje Dukę
Ruszyła dwumiesięczna kampania reklamująca drugą edycję programu Edukator Stylu marki Duka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Public Bridge.
Program Edukator Stylu będzie realizowany w dwóch etapach i potrwa do 21 maja przyszłego roku. W pierwszym etapie miłośnicy kulinariów i designu mogą zgłaszają swoje kandydatury, wypełniając aplikację w sklepach Duka w całej Polsce lub w internecie - na stronie edukatorstylu.pl/aplikacja i za pośrednictwem Facebooka.
Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wybrana grupa 2 tys. osób - kandydatów do tytułu Edukatora Stylu, do których trafią upominki oraz kupony rabatowe na zakupy w salonach Duka. Drugi etap wraz z zadaniem konkursowym z dziedziny kulinariów i designu pozwoli wyłonić nowe grono Edukatorów Stylu.
Działania promujące program obejmą komunikację w social mediach, m.in. poprzez aplikację zgłoszeniową wspartą działaniami na Facebooku. Zaplanowano również kampanię odsłonową na stronach z pakietów AdClover (m.in. designteka.pl, eksmagazyn.pl, stylistka.pl), 4clover (m.in. aktivist.pl, gotujmy.pl, urządzamy.pl) oraz Arbo (m.in. kobieta.pl, stylio.pl, lifeandmore.pl).
Za strategię i kreację komunikacji programu odpowiada Public Bridge. Do zadań agencji należało również zaprojektowanie i produkcja materiałów POS takich jak m.in. hangery, urny/dyspensery, aplikacje zgłoszeniowe do programu, kupony rabatowe oraz przesyłki bezpośrednie.
Dołącz do dyskusji: Edukator Stylu ponownie promuje Dukę