Dwa nowe pisma w portfolio Egmont Polska
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło dziś na rynek dwa tytuły:zupełnie nowy w Polsce magazyn "Jonas" i pismo "Bob Budowniczy",które wcześniej wydawała spółka Media Service Zawada.
"Jonas" to miesięcznik wydany w serii "Przebojeekranu", którego treść nawiązuje do serialu o tym samym tytule,który pojawi się na kanale Disney Channel od października. Głównymibohaterami serialu są członkowie zespołu muzycznego - fikcyjnibracia Lucas (w tej roli znany młodzieżowy zespół Jonas Brothers).W piśmie, adresowanym do dziewczynek w wieku 9-14 lat, znaleźćmożna ciekawostki związane z serialem, plakaty, gry i quizy."Jonas" ma 36 stron, ukazał się w cenie 9,90 zł i nakładziewynoszącym 40 tys. egz. Na razie zaplanowano dwa jego numery, odich przyjęcia zależeć będzie ukazanie się kolejnych.
Przejęcie wydawania polskiej wersji miesięcznika "BobBudowniczy" przez Egmont Polska wynika z chęci licencjodawcy pisma,firmy Hit Entertainment, skupienia całej linii wydawniczej brandu ujednego wydawcy (Egmont wydaje książki o Bobie Budowniczym). Ma towzmocnić skuteczność działań promocyjnych, ułatwiając ichkoordynację i pozwolić dotrzeć do jeszcze szerszego gronaodbiorców.
"Bob Budowniczy - nowa edycja!" wydawany przezEgmont ma podobną szatę graficzną jak dotychczas, podobna jest teżjego zawartość. Magazyn składa z historyjek obrazkowych,kolorowanek, zagadek i zadań dla dzieci. Pismo liczy 24 strony, ajego redaktor prowadząca została Katarzyna Sobieraj. Kosztuje 6,30zł (tyle kosztował miesięcznik wydawany przez Media Service Zawada,choć ostatni numer ukazał się w cenie 6,90 zł) a jego nakład to 50tys. egz.
Wydanie obu magazynów wspierane jest autopromocją w innychtytułach prasowych Egmont Polska.
Dołącz do dyskusji: Dwa nowe pisma w portfolio Egmont Polska