SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Kaźmierczak na czele marketingu Grupy Paradyż

Z początkiem sierpnia Dorota Kaźmierczak objęła stanowisko dyrektora marketingu spółek z Grupy Paradyż. W przedsiębiorstwie pracuje od sześciu lat.

Dorota Kaźmierczak jako dyrektora marketingu Grupy Paradyż odpowiada za koordynację działań marketingowych należących do niej spółek: Ceramiki Paradyż i Paradyż - zarówno w Polsce, jak i na 37 rynkach zagranicznych. Zarządza strukturą złożoną z trzech działów: promocji i reklamy, kreacji i ekspozycji oraz systemów wsparcia sprzedaży. Odpowiada m.in. za spójną tożsamość wizualną firmy i budowanie międzynarodowej świadomości jej marek, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz planowanie i realizację budżetu marketingowego.

Na stanowisku dyrektora marketingu Grupy Paradyż Kaźmierczak zastąpiła Hannę Staśkiewicz-Dziełak. Dalsze plany zawodowe Staśkiewicz-Dziełak nie są na razie znane.

W Grupie Paradyż Dorota Kaźmierczak pracuje od sześciu lat - początkowo jako manager marketingu, następnie jako kierownik działu promocji i reklamy oraz p.o. dyrektora marketingu   

począwszy od stanowiska Managera Marketingu, następnie Kierownika Działu Promocji i Reklamy, p.o. Dyrektora Marketingu, a w ostatnim czasie Rzecznika Prasowego.

Dołącz do dyskusji: Dorota Kaźmierczak na czele marketingu Grupy Paradyż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl