Dominika Żak przestaje kierować marką DeeZee po 18 latach. “Moje biznesowe dziecko osiągnęło pełnoletność”
Zmiany w zarządzie spółki DeeZee, należącej do Grupy CCC. Jej nowym prezesem zostanie Maciej Marchwicki, dotychczasowy wiceprezes. Dominika Żak, założycielka marki DeeZee, którą kierowała przez ostatnie 18 lat, będzie dalej zaangażowana w rozwój spółki jako doradca zarządu ds. strategii i mediów społecznościowych. Pozostaje także jej akcjonariuszem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Dominika Żak będzie również uczestniczyć w projektach w Grupie CCC, takimi jakimi jak diversity, ESG oraz women empowerment.
- To dla mnie bardzo wzruszający moment, do którego przygotowywałam się od dawna. Moje biznesowe dziecko osiągnęło pełnoletność i przyszedł czas, żebym zajęła się również innymi projektami. Zarząd CCC bardzo wsparł mnie w tej decyzji i zapewnił komfort dobrego przygotowania tej zmiany, za co jestem im niezmiernie wdzięczna. DeeZee i cały jego zespół są dziś w pełni na nią gotowi. Co więcej, spółka będzie mieć u steru osobę świetnie znającą całą organizację, osobę, która ma jasną wizję rozwoju. Ja będę dalej doradzać w strategicznych projektach i w kwestiach komunikacji marketingowej. Teraz jednak zamierzam skupić się na nowych projektach związanych z rozwojem mojej marki osobistej i wsparciem kobiet w biznesie. Przede mną i przed DeeZee dobry czas. Mówię dziękuję i do zobaczenia - komentuje Dominika Żak.
Marka DeeZee zaczęła działać w 2005 r. jako sklep internetowy z obuwiem. Nazwa powstała od inicjałów Dominiki Żak. Od 2018 roku większościowym udziałowcem DeeZee jest Grupa CCC, do której należą również szyldy CCC, Modivo, eobuwie.pl i HalfPrice.
- To wyzwanie, ale i ogromna odpowiedzialność usiąść w fotelu Prezesa DeeZee. W firmie jestem od wielu lat, widziałem jak ta marka rośnie i jak potrafi dostosowywać się do zmian rynkowych. Jako Prezes zamierzam teraz skupić się na rozwoju produktu i ekspansji zagranicznej. Chcemy dalej budować markę globalną i poszerzać grono naszych Klientek. Dziękuję zarówno Dominice jak i Zarządowi CCC za zaufanie. - mówi Maciej Marchwicki.
Maciej Marchwicki, fot. CCC
Przychody DeeZee urosły pięć razy do 2018 r.
Maciej Marchwicki posiada ponad 17 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze e-commerce. Z firmą DeeZee związany jest od siedmiu lat, w której odpowiadał za rozwój sklepów online w Polsce i na rynkach zagranicznych, współpracę z platformami marketplace oraz logistykę.
- Od momentu dołączenia do Grupy CCC w 2018, brand DeeZee znacząco się rozwinął, to była i jest fantastyczna biznesowa podróż. W tym czasie przychody ze sprzedaży samej spółki Deezee urosły pięć razy, z 20 do ponad 100 mln zł rocznie, buty i akcesoria pod marką DeeZee są sprzedawane w wielu kanałach, a ona sama stała się drugą po CCC najczęściej wyszukiwaną marką obuwniczą w Google w Polsce. DeeZee pomogła pozytywnie zmieniać się samemu CCC. Dziękujemy Dominice za te wspólne lata i życzymy sukcesów w nowych na pewno wyjątkowych projektach - powiedział Karol Półtorak, wiceprezes Grupy CCC ds. rozwoju, klienta i digital
- Stery przejmuje Maciej - doświadczony manager, który świetnie rozumie spółkę, rynek i klienta. Jesteśmy jako CCC pewni, że Maciej z sukcesem pokieruje dalszym rozwojem DeeZee, wraz z resztą kierownictwa firmy – dodaje Półtorak.
Dołącz do dyskusji: Dominika Żak przestaje kierować marką DeeZee po 18 latach. “Moje biznesowe dziecko osiągnęło pełnoletność”
Robią z niej niewiadomo jaką guru eCommerce a z tych sklepów co się w Wólce Kosowskiej chińskim i wietnamskim badziewiem z zaopatrują to wiele robi po kilka razy większe obroty. Żeby takie Renee, eButik czy inne Born2be wspomnieć. A korzenie te same.