Ditel i pkt.pl ze wspólnym Działem Marketingu
Ditel S.A. i pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne mają wspólnąkoordynację Działu Marketingu. Osobami zarządzającymi wizerunkiemobu marek są Małgorzata Olszewska i Grzegorz Kudlak.
Połączenie ofert stało się możliwe w wyniku nabycia w czerwcu2007 roku przez European Directories 100 proc. udziałów w pkt.pl i100 proc. akcji Ditel w kwietniu 2008. Od dnia 1 lipca obie spółkinależą do grupy EDSA.
Koordynacją, zarządzaniem, promocją obu marek (książkatelefoniczna tel. oraz pkt.pl) na stanowisku dyrektora marketinguzajęła się Małgorzata Olszewska. Małgorzata Olszewska ze spółkąDitel związana jest od 2005 roku. Do tej pory zajmowała stanowiskokierownika marketingu. Wcześniej przez kilkanaście lat związanabyła z pkt.pl.
Stanowisko kierownika promocji, który zajmie się koordynacjądziałań marketingowych objął Grzegorz Kudlak, który pracuje dlamarki tel. od 2006 roku. Wcześniej jako specjalista ds. promocjiprowadził działania promocyjne dla pkt.pl.
We wrześniu 2008 ruszyła ogólnopolska kampania promująca wspólnąofertę sprzedażową i nowe publikacje branżowe spółek Ditel ipkt.pl. Reklamy dotyczące nowej oferty ukażą się w prasieregionalnej (Nowe Wiadomości Wałbrzyskie, Tygodnik Dzierżoniowski,Wiadomości Świdnickie, Tygodnik Podlaski), a w dalszej kolejnościtakże w wybranych tytułach magazynów Wydawnictwa Murator (m.in.Miesięcznik Murator, Zbuduj Dom, Katalog Projekty Domów,Ogrzewanie, Kominki, Zrób to sam). Ponadto, w październiku naantenie Radia Zet oraz stacji lokalnych wystartuje emisja spotówradiowych. W ramach reklamy zewnętrznej od października billboardypojawią się na ulicach największych miast.
Łącznie firmy Ditel i pkt.pl mają około 50 proc. udział w rynkuyellow pages w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Ditel i pkt.pl ze wspólnym Działem Marketingu