Trzy serwisy streamingowe w jednym pakiecie. Nowa oferta
Warner Bros. Discovery i Walt Disney Company porozumiały się w sprawie sprzedaży pakietowej treści streamingowych. W Stanach Zjednoczonych uruchomiono łączoną ofertę platform Max, Disney+ oraz Hulu. Na jakie koszty muszą przygotować się widzowie?
Sprzedaż pakietowa serwisów streamingowych to trend przewidywany przez ekspertów od miesięcy. Rosnąca liczba usług streamingowych połączona z coraz wyższymi kosztami życia konsumentów sprawia, że giganci VoD muszą szukać nowych sposobów na powiększenie bazy subskrybentów. Na połączenie sił w USA zdecydowały się Warner Bros. Discovery i Walt Disney Company.
Zobacz: Nie ma szans na wspólną ofertę Neflixa z Max lub Disney+. Nie połączą się z drugim streamingiem
Nowy pakiet streamingu w USA
Według informacji podanych przez serwis The Verge, pakiet Max, Disney+ i Hulu kosztuje 16,99 dolarów z reklamami lub 29,99 dolarów bez reklam. To dość korzystna cenowo oferta, bo kupowane osobno usługi są dla konsumenta droższe – po podliczeniu, dwa abonamenty reklamowe to koszt prawie 26 dolarów, a bez prawie 48 dolarów.
To kolejna już oferta łączonego abonamentu różnych serwisów streamingowych na silnie konkurencyjnym rynku amerykańskim. Comcast ogłosił podobny pakiet streamingowy dla klientów Xfinity, łączący Netflix, Peacock i Apple TV Plus. Należący do Disneya ESPN w tym roku ma zaoferować usługę streamingu sportu z platform Warner Bros. Discovery i Fox jeszcze w tym roku.
Zobacz: Max rusza w Polsce z 27 tys. godzin treści. Będą zmiany w Playerze
Na koniec marca br. Disney+ (bez indyjskiej platformy Hotstar) miał 117,6 mln subskrybentów, wobec 111,3 mln na koniec grudnia ub.r. W USA i Kanadzie, które Disney klasyfikuje jako swoje rynki rodzime, liczba klientów zwiększyła się z 46,1 do 54 mln, natomiast w pozostałych krajach zmalała z 65,2 do 63,6 mln.
Dołącz do dyskusji: Trzy serwisy streamingowe w jednym pakiecie. Nowa oferta