Direct Traffic z nowym logotypem i serwisem internetowym
Agencja Direct Traffic ma nowe logo i serwis internetowy. Przygotował je dział interactive Grupy ClickAd, do której należy ta firma.
W nowym logotypie Direct Traffic, agencji zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, zmieniono krój czcionki i kolorystykę – z szaro-niebieskiej na zielono-białą. W znaku graficznym dodano pierścień Saturna, dzięki czemu nawiązuje on do logo kontrolującej firmę Grupy ClickAd.
Jednocześnie odświeżona została strona internetowa Direct Traffic. W serwisie zmieniono zarówno kolorystykę, wprowadzając barwy nawiązujące do nowego logotypu agencji, jak i układ treści. I tak na stronie głównej wyeksponowano trzy sekcje odzwierciedlające kompetencje firmy, wprowadzono tzw. interaktywny slajdem, zmodyfikowano menu i dodano dział „Baza wiedzy”.
Logo i nową stronę Direct Traffic przygotował dział interactive Grupy ClickAd. – Ujednolicenie wizerunku agencji zapewni lepszą identyfikację całej naszej grupy – przekonuje Maciej Teliszewski, prezes zarządu Grupy ClickAd.
Dołącz do dyskusji: Direct Traffic z nowym logotypem i serwisem internetowym