Design Alive, Frosta, DeClinic i PTPZ klientami agencji JBcomm
Agencja JBcomm rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firm FRoSTA i DeClinic. Ponadto odpowiada za komunikację tegorocznej edycji konkursu Design Alive i kampanii edukacyjnej „Zawodniacy” realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych.
Dla producenta żywności mrożonej Frosta oraz specjalistycznej kliniki chirurgii szczękowo-twarzowej i stomatologii estetycznej DeClinic agencja JBcomm od początku października zajmuje się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, doradztwem strategicznym oraz realizacją projektów dodatkowych.
Oba zlecenia zostały pozyskane w wygranych konkursach ofert. Agencja nie informuje, na jak długo podpisała umowy.
Jednocześnie JBcomm zaczęła działania komunikacyjne dla konkursu Design Alive Awards 2013, który zostanie rozstrzygnięty 21 listopada, oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy” - realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych, a mającej na celu wykreowanie wśród dzieci w wieku 6-11 lat oraz ich rodziców i opiekunów pozytywnego wizerunku wody pitnej (w szczególności z kranu) jako zdrowej alternatywny dla napojów słodzonych.
Dołącz do dyskusji: Design Alive, Frosta, DeClinic i PTPZ klientami agencji JBcomm