Debiut elektrycznego Volkswagena ID.5 wsparty kampanią
Wystartowała kampania dla nowego elektrycznego modelu samochodu Volkswagena – ID.5. To kolejny model z linii samochodów elektrycznych marki, którego wprowadzenie na rynki europejskie jest wynikiem realizacji strategii Accelerate.
W ramach strategii Accelerate Volkswagen przyspiesza rozwój na płaszczyźnie e-mobilności i cyfryzacji, systematycznie wprowadzając do swojej oferty nowe modele z elektrycznej rodziny ID. (opuszczające fabrykę z neutralnym bilansem CO2).
Zaplanowana kampania ma zbudować dla modelu ID.5 szeroką jego znajomość wśród polskich konsumentów, prezentując ten model jako w pełni elektryczny nowy i stylowy SUV coupe marki, oferujący technologie podnoszące komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.
Za zakup mediów do kampanii odpowiada PHD Media Direction i lokalne struktury VW, a za przygotowanie materiałów reklamowych agencje DDB Warszawa oraz Artegence.
Dołącz do dyskusji: Debiut elektrycznego Volkswagena ID.5 wsparty kampanią