„Cztery Kąty” wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. „M jak Mieszkanie” o 41 proc. do góry
W kwietniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich awansowały „Cztery Kąty”, które wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w kwietniu 2015 roku wyniosła 71 446 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 18,62 proc. Wówczas tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadł miesięcznik „Moje Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 9,20 proc. do poziomu 62 996 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 48 063 egz., po wzroście o 41,44 proc. - największym w zestawieniu.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zmniejszył się o 0,07 proc. do 25 592 egz.
Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 25,73 proc., odnotował magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media), który zajął miejsce piąte. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 12 360 egz.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 118 000 | 76 813 | 71 446 | 111 200 | 60 632 | 60 230 |
Moje Mieszkanie | 108 400 | 62 998 | 62 996 | 102 034 | 69 376 | 69 376 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 48 335 | 48 063 | 92 000 | 34 067 | 33 982 |
Weranda | 43 000 | 25 592 | 25 592 | 43 000 | 25 609 | 25 609 |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 14 820 | 12 360 | 36 700 | 18 934 | 16 641 |
Dom & Wnętrze | 21 500 | 8 282 | 6 924 | 28 000 | 9 246 | 8 741 |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 57,71 proc., pochwalić się mogły „Cztery Kąty”. Z kolei jedyny spadek odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to jednak zaledwie 0,03 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 118 000 | 76 813 | 71 446 | 107 786 | 50 190 | 45 301 |
Moje Mieszkanie | 108 400 | 62 998 | 62 996 | 108 000 | 58 312 | 58 013 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 48 335 | 48 063 | 91 900 | 46 759 | 46 159 |
Weranda | 43 000 | 25 592 | 25 592 | 43 400 | 25 415 | 25 415 |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 14 820 | 12 360 | 35 800 | 13 135 | 10 945 |
Dom & Wnętrze | 21 500 | 8 282 | 6 924 | 20 500 | 7 619 | 6 926 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. „M jak Mieszkanie” o 41 proc. do góry