„Czas szybkich decyzji” - Opel promuje pierwszą pomoc na drodze (wideo)
Trwa kampania społeczna marki Opel edukująca w zakresie udzielania pierwszej pomocy i bezpieczeństwa na drodze. Akcję, pod hasłem „Czas szybkich decyzji”, przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, 180heartbeats + Jung von Matt i Carat Polska.
Kampania „Czas szybkich decyzji” podkreśla znaczenie czynnika czasu jako kluczowego w momencie zdarzeń drogowych. Zwraca uwagę, jak pozornie nieszkodliwe nawyki, np. korzystanie podczas jazdy z telefonu, mogą stwarzać realne zagrożenie w sytuacjach niespodziewanych, chociażby awaryjnego hamowania.
Kulminacją kampanii będą dni otwarte poświęcone pierwszej pomocy i bezpieczeństwu na drodze, które w najbliższy weekend, 13 i 14 września, odbędą się w salonach Opla w całej Polsce.
Wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w specjalnych pokazach przygotowanych przez ratowników i instruktorów Polskiego Czerwonego Krzyża oraz dowiedzieć się, jakie działania można podjąć, by zapobiec lub minimalizować skutki zdarzeń na drodze, a także jak udzielić pomoc osobom w wypadku. W wybranych salonach będą także m.in. symulatory dachowania, symulatory działania poduszki powietrznej, alkogogle, pokazy straży pożarnej.
W mediach kampania jest prowadzona od 6 września - obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), radio oraz internet (reklamy display i wideo na największych portalach informacyjnych, aktywności na facebookowym fanpage’u Opla). Potrwa do 14 września.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja 180heartbeats + Jung von Matt, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Czas szybkich decyzji” - Opel promuje pierwszą pomoc na drodze (wideo)