392 tys. widzów „Czarno na białym”. TVN24 przegrało z TVP Info
Program „Czarno na białym” w sezonie 2018/2019 śledziło 392 tys. osób, minimalnie więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu w grupie 4+ zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Nowe odcinki audycji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce br.
Informacyjny magazyn „Czarno na białym” w sezonie telewizyjnym 2018/2019 (tj. w okresie od 3 września ub.r. do 22 czerwca br.) pokazywany był w dni powszednie około godz. 20.30 oraz w soboty o 21.30. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 392 tys. osób, co przełożyło się na 2,61 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 1,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,79 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 14 stycznia br. Jego średnia widownia wyniosła 884 tys. osób.
Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 28 sierpnia 2017 roku do 29 czerwca 2018 roku) gromadziły przed telewizorami 384 tys. osób, co przełożyło się na 2,53 proc. udziału w 4+, 1,64 proc. w 16-49 i 1,73 proc. w 16-59. Oznacza to, że program minimalnie zyskał widzów.
Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 3,35 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,74 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 był już jednak liderem oglądalności w segmencie stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły: TVP Info i Polsat News.
Prowadzącą programu „Czarno na białym” jest Patrycja Redo, która od roku jest również naczelną audycji (zastępując Jerzego Durlika, który pozostał w TVN24). Nowe odcinki audycji na antenie TVN24 będzie można oglądać po wakacyjnej przerwie.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,14 proc.
Dołącz do dyskusji: 392 tys. widzów „Czarno na białym”. TVN24 przegrało z TVP Info