McCann i Weber Shandwick wygrały przetarg na wprowadzenie nowej marki Credit Agricole Leasing & Factoring
Agencje McCann i Weber Shandwick, wchodzące w skład McCann Poland, wygrały przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki Credit Agricole Leasing & Factoring, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) z ramienia Credit Agricole Leasing & Factoring opracował nową markę i innowacyjną na rynku finansowym usługę. Warszawskie oddziały McCANN oraz Weber Shandwick zajmą się jej wprowadzeniem na rynek – na początku polski i niemiecki, a następnie na inne rynki europejskie.
Obie agencje będą pełnić funkcję hubu wprowadzającego nowy produkt na rynek polski, niemiecki, a w przyszłości na inne planowane rynki.
McCann odpowiadać będzie za strategię komunikacji, identyfikację wizualną nowej marki oraz koncept kreatywny i wdrożenie kampanii wprowadzającej. Agencja Weber Shandwick będzie odpowiadać za strategię i działania public relations.
Credit Agricole Leasing & Factoring wprowadzi nową markę
Agencje na razie nie zdradzają szczegółów projektu, wiadomo jedynie, że będzie to nowoczesne rozwiązanie stworzone szczególnie z myślą o potrzebach mikro i małych przedsiębiorców oraz konkretnych sektorów gospodarki.
- Wprowadzenie na rynek nowego produktu, czy - jak w tym przypadku – zupełnie nowej marki, to zawsze ekscytujące wyzwanie. To wspaniałe zadanie kiedy od samego początku jej istnienia mamy wpływ na jej kształt, język, obietnicę czy sposób komunikowania. Bardzo nas też cieszy, że powierzone nam zadanie ma charakter kompleksowy - zajmiemy się pełnym spektrum działań wprowadzających nową markę – od identyfikacji wizualnej, poprzez strategię komunikacji marki i strategię PR, skończywszy na działaniach taktycznych i wdrożeniu kampanii - mówi Wojciech Borowski, prezes zarządu McCann Poland.
Nowa usługa będzie dostępna dla klientów w pierwszej połowie 2021 r.
- Europejski Fundusz Leasingowy i CAL&F pracują nad innowacyjnym rozwiązaniem, które stanowić będzie niespotykaną dotąd wartość dodaną dla klientów instytucji finansowych. Bardzo nam zależy, aby kampania informacyjna na ten temat dotarła do szerokiego grona przedsiębiorców w Polsce i innych krajach, dlatego zdecydowaliśmy się na kompleksową współpracę z agencjami McCANN i Weber Shandwick – powiedział Krzysztof Polcyn, dyrektor ds. innowacji w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Dołącz do dyskusji: McCann i Weber Shandwick wygrały przetarg na wprowadzenie nowej marki Credit Agricole Leasing & Factoring