SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Copernicus w Ad Meritum

Od listopada Ad Meritum rozpoczyna współpracę z wydawcą atlasów, map i przewodników z serii Copernicus - grupą kapitałową PPWK S.A.

Ad Meritum będzie pełnić rolę przedstawiciela w sprzedaży reklam zarówno wśród klientów bezpośrednich jak i w domach mediowych. Za pozyskiwanie reklam odpowiada Przemysław Jakimowicz - specjalista ds. reklamy, który w Ad Meritum zajmuje się także pakietem MOTO i magazynem motoryzacyjnym "V12".

Publikacje Copernicus są dystrybuowane na stacjach benzynowych (wyłączność na sprzedaż w sieci PKN Orlen), salonach prasowych, sieciach księgarskich, hipermarketach i dobrych punktach sprzedaży wydawnictw turystycznych i prasowych.

Dołącz do dyskusji: Copernicus w Ad Meritum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl