Comarch promuje program Optima
Comarch rozpoczął kampanię promocyjną programu Optima wspierającegozarządzanie i księgowość w małych i średnich firmach. Akcjaobejmuje internet i prasę.
Prowadzona od początku października kampania promocyjna programuOptima podkreśla, że umożliwia on obsługę wszystkich procesówzwiązanych z handlem i usługami, księgowością i zarządzaniem wmałych i średnich firmach, a jego modułowa budowa pozwala nadokładne dostosowanie funkcjonalności do potrzeb konkretnegoprzedsiębiorstwa. Przekaz informuje też, że w ramach promocji nowiużytkownicy programu do końca roku otrzymują 15-procentową zniżkęna jego instalację. Głównym elementem kampanii jest uruchomionyprzez agencję interaktywną SoInteractive serwis internetowywww.comarch-optima.com.plzawierający szczegółowe informacje na temat tego produktu.
Akcja reklamowa obejmuje prasę (Gazeta Prawna) oraz internet(serwisy Inforu, Gofin, VAT.pl, Pit.pl, Google). Kreacją kampanii -zaplanowanej do 14 grudnia - oraz planowaniem i zakupem mediów najej potrzeby zajął się dział marketingu sektora ERP/ MSP wComarch.
Dołącz do dyskusji: Comarch promuje program Optima