CNN liderem wśród marek informacyjnych w Europie
CNN pozostaje liderem wśród największych międzynarodowych marek informacyjnych w Europie - wynika z badania Ipsos Affluent Survey Europe za 2014 rok.
CNN za pośrednictwem telewizji, platform internetowych i mobilnych co miesiąc dociera do 36 proc. zamożnej widowni na naszym kontynencie. Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują takie stacje jak Sky News (28 proc.), BBC (27 proc.), Euronews (24 proc.), CNBC (13 proc.), Bloomberg (12 proc.) i Al Jazeera English (8 proc.).
Pod względem samej telewizji, CNN w ciągu miesiąca dociera do 30 proc. publiczności w Europie. Natomiast ze strony internetowej stacji korzysta 11 proc. odbiorców, co pozwala jej wyprzedzić „New York Times” (9 proc.) i „Financial Times” (8 proc.).
Affluent Europe bada nawyki 13 proc. najzamożniejszych Europejczyków. Sondaż przeprowadzony został metodą hybrydową łączącą telefoniczne wywiady wspomagane komputerowo i badania terenowe na próbie 27 788 respondentów z 21 krajów. Bieżące wyniki badania odnoszą się do okresu styczeń-grudzień 2014.
Dołącz do dyskusji: CNN liderem wśród marek informacyjnych w Europie