Clear Communication Group wygrała przetarg Nationale-Nederlanden
W ramach wygranego przetargu agencja Clear Communication Group będzie kontynuować obsługę komunikacyjną ubezpieczyciela Nationale-Nederlanden.
Clear Communication Group będzie odpowiadać za wsparcie w prowadzeniu biura prasowego, PR korporacyjny i produktowy, doradztwo w zakresie strategii komunikacji marki, a także projekty specjalne, jak koncepcje badań i raportów osadzonych w ważnych i ciekawych społecznie kontekstach.
Ze strony agencji dla Nationale-Nederlanden pracować będzie 3-osobowy zespół, na czele którego stoi Martyna Sikorska, menedżer. Wspomagać ją będą Klaudia Rombalska oraz Elżbieta Bardovska.
Nationale-Nederlanden wybrało agencję Clear Communication Group do współpracy w przetargu (jego szczegółów firmy nie ujawniają).
Umowę podpisano na rok. To kontynuacja dotychczasowej, trwającej od 2017 roku współpracy.
Dołącz do dyskusji: Clear Communication Group wygrała przetarg Nationale-Nederlanden