Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe
Od kwietnia Clear Channel Poland rozlicza się ze swoimi klientami zgodnie z globalnym standardem CPM DOOH. Chodzi o zautomatyzowanie i integrację z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic.
Clear Channel Poland korzysta z rozliczenia kampanii w nowym modelu przy sprzedaży całego swojego inventory digital optymalizując w ten sposób swoją ofertę w zakresie przejrzystości polityki cenowej, elastyczności skierowanej na konkretne potrzeby klientów, szybkości w procesie optymalizacji działań czy precyzyjnego dotarcia do odpowiedniej widowni.
Model CPM (Cost Per Mile) jest standardem znanym ze świata reklamy online i zakłada rozliczenie za 1000 wyświetleń reklamy do użytkownika. CPM DOOH działa podobnie, z tą zasadniczą różnicą, że tu jedno wyświetlenie oznacza dotarcie z komunikatem do wielu odbiorców w jednym momencie.
- W miarę jak oczekiwania konsumentów migrują w kierunku wielowymiarowych, spójnych i jednolitych doświadczeń w wielu kanałach, kluczowe staje się, aby marki komunikowały się z użytkownikami zarówno w domu, jak i poza nim. DOOH łączy wpływ i bezpieczeństwo nośnika zewnętrznego ze zwiększoną elastycznością i szybkością. Przyjęcie globalnego standardu jakim jest
CPM DOOH jest ważnym krokiem na drodze do zautomatyzowania i integracji z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic. Jest też odpowiedzią na potrzebę nabywców mediów, aby łączyć się z konsumentami, gdy są online i offline a w ten sposób zapewnić niezapomniane wrażenia związane z marką, i lepiej wpływać na zachowania zakupowe - mówi Joanna Szymańska,
development & operations director w Clear Channel.
Firma Clear Channel Poland posiada w swojej ofercie DOOH 24 Galerie Premium w 11 głównych aglomeracjach miejskich, oferując 270 nośników typu Totem oraz 20 ekranów spektakularnych, co czyni ją liderem w tym segmencie.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe