C&A zatrudnia Rebell Concept
Agencja kreatywna Rebell Concept wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowej marki sklepów odzieżowych C&A.
W ramach współpracy, agencja odpowiada za realizację działań komunikacyjnych produktów C&A, kampanii, limitowanych kolekcji. Do zadań agencji Rebell Concept specjalizującej się w obsłudze marek z branży lifestyle należy m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations, influencer marketing, eventy oraz wsparcie salonów sprzedaży Klienta.
C&A wybrało nową agencję
- Potrzebowaliśmy zmiany, nowego spojrzenia na markę C&A i wysokiej jakości obsługi. Wybierając agencję braliśmy pod uwagę doświadczenie, kreatywność oraz pomysły, które mogą pomóc w komunikacji marki C&A na polskim rynku. Przed nami wiele ekscytujących projektów, które potrzebują profesjonalnego wsparcia - mówi Izabela Adamska, PR & event local coordinator C&A w Polsce.
Strony nie ujawniają szczegółów kontraktu.
Za działania public relations oraz influencer marketing odpowiedzialny jest założyciel agencji Bartłomiej Pałubicki oraz Jagoda Sitnik - junior PR consultant.
Dołącz do dyskusji: C&A zatrudnia Rebell Concept