Spot and Dot reklamuje w Polsce lody Breyers Delights
Unilever Polska wprowadził do sprzedaży nową markę lodów Breyers Delights. Kompleksową obsługę reklamową tego brandu powierzył agencji Spot and Dot.
Agencja Spot and Dot została wybrana przez Unilevera do obsługi reklamowej nowej marki lodów Breyers Delights w przetargu, którego szczegółów firma nie ujawnia.
Lody Breyers Delights do sprzedaży w Polsce trafiły w październiku br. Ich wyróżnikiem ma być obniżona wartość kaloryczna - mają do 55 proc. mniej kalorii w porównaniu do lodów tradycyjnych. Możliwe jest to dzięki częściowemu zastąpieniu cukru m.in. słodzikiem otrzymywanym z liści rośliny Stevia rebaudiana. Unilever kieruje komunikację marki Breyers Delights do grupy wiekowej w wieku 25-39 lat. Są to lody w segmencie health&wellness, a ponadto premium.
Agencja Spot and Dot będzie odpowiadać za realizację działań strategicznych i kreatywnych marki, w tym za komunikację i kreację w social media oraz dedykowane aktywności offline (eventy). Działania reklamowe mają ruszyć jeszcze w listopadzie br., będą kontynuowane w całym przyszłym roku.
Unilever, uzasadniając wybór agencji, wskazał na wyróżniający się pomysł kreatywny, który w czytelny sposób został przedstawiony zarówno w działaniach online jak i przełożony na dedykowane aktywności offline. - Lody Breyers Delights będą przełomem w postrzeganiu całego segmentu lodów w Polsce. To pierwsze niskokaloryczne lody w portfolio Unilever, dodatkowo z wysoką zawartością białka. Tą marką budujemy nową kategorię - kategorię przekąsek niskokalorycznych. Ze strony brandu zależało nam na pomyśle, który pozwoli zakomunikować kluczowe benefity produktu, a ponadto, co bardzo istotne, zostanie zauważony, a dzięki intrygującej kreacji, również zapamiętany. Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Spot And Dot przy okazji launchu marki, jeszcze w listopadzie tego roku, jak i również kompleksowe działania w całym 2019 roku– podkreśliła Natalia Pikulska, brand manager Breyers Delights w Polsce.
- Przygotowaliśmy pomysł kreatywny, który wychodzi poza schemat komunikacji kategorii lodów. Chcemy pokazać, że lody mogą być konsumowane z przyjemnością każdego dnia a nie tylko latem. Skupiliśmy się na walorach smakowych i odżywczych, budując bardzo wrażeniowy przekaz zarówno w samych wizualizacjach, jak i w haśle – powiedział Tomasz Gasiński, spot chief w agencji Spot and Dot.
Breyers Delights to już druga nowa marka w ofercie lodów wprowadzona przez Unilevera na rynek polski w niedługim czasie.
Wiosną br. firma zadebiutowała na lokalnym rynku z marką Ben&Jerry's.
Dołącz do dyskusji: Spot and Dot reklamuje w Polsce lody Breyers Delights