Ból zatok niczym ścisk w metrze w reklamie Ibupromu
USP Zdrowie prowadzi kampanię promującą Ibuprom Zatoki Max. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Hand Made.
Do telewizji trafiła nowa reklama leku Ibuprom Zatoki Max produkowanego przez USP Zdrowie. Spot pokazuje, że ból zatok należy do specyficznych, ponieważ wynika z męczącego ucisku i ciśnienia. Metaforą problemu stał się więc tłum w metrze, który w doskonały sposób obrazuje jego opresyjność.
Hand Made odpowiada za przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją 30-sekundowego spotu reklamowego emitowanego w telewizji.
To już kolejna współpraca Hand Made z marką z portfolio USP Zdrowie. Agencja jest także autorem kampanii telewizyjnych dla Xenny, Xenny Balance czy Ibupromu RR.
Dołącz do dyskusji: Ból zatok niczym ścisk w metrze w reklamie Ibupromu