SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Blondynka” z Joanną Moro pokonała konkurencję. W planach czwarta seria

Trzecią serię „Blondynki” oglądało średnio 3,15 mln osób. TVP1 w czasie nadawania serialu była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie 16-49 zajęła dopiero trzecie miejsce. Przychody reklamowe wyniosły 11,4 mln zł.

Joanna Moro w trzeciej części "Blondynki" jako dr Sylwia Kubus, fot. tvpJoanna Moro w trzeciej części

„Blondynka 3” nadawana była w Jedynce w niedziele o godz. 20.25, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Odcinki serialu śledziło średnio 3,15 mln osób, co dało Jedynce 18,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, emitowana w analogicznym okresie ub.r. w tym samym paśmie druga seria „Blondynki”, miała nieco więcej widzów. Oglądało ją średnio 3,17 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 19,31 proc. i 12,59 proc. (więcej na ten temat).

Najwięcej oglądających w trzecim sezonie zgromadził odcinek serialu nadany 19 października br. Obejrzało go 3,54 mln widzów.

Top odcinki „Blondynki”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

19-10-2014

3 538 090

20,88%

26-10-2014

3 520 936

20,96%

23-11-2014

3 485 470

19,69%

 

W czasie emisji „Blondynki 3” Jedynka była liderem rynku telewizyjnego w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas głównie talent-show „Tylko muzykę”, a także m.in. mecz siatkówki, co dało tej stacji 15,28 proc. udziału. Trzeci był TVN („MasterChef”, „Lekarze”; 14,97 proc.) i TVP2 („Kabaretowa scena Dwójki”; 6,09 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 zajęła trzecią pozycję w rynku, przegrywając z TVN i Polsatem. Słabiej od Jedynki wypadła tylko Dwójka.

Widownia serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR%

SHR%

TVP1 - Blondynka

3 145 892

18,33%

10,21%

Polsat

2 622 457

15,28%

16,68%

TVN

2 570 467

14,97%

18,65%

TVP2

1 046 060

6,09%

6,25%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków trzeciej edycji serialu wyniosły 11,42 mln zł, podczas gdy druga przyniosła z reklam 11,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Blondynka” to opowieść o losach atrakcyjnej pani weterynarz dr Sylwii Kubus, która mieszka we wsi Majaki. W trzeciej serii w główną rolę wcieliła się Joanna Moro.

Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1, podkreśla, że stacja jest zadowolona z wyników oglądalności „Blondynki 3”. - Mam nadzieję, że będzie kontynuacja serialu - mówi Wirtualnemedia.pl Radziszewski. Prace nad scenariuszami czwartej serii już trwają - piszą je Andrzej Mularczyk i Przemysław Nowakowski. Nowy sezon może trafić na antenę TVP1 najwcześniej jesienią 2015 roku.

Dołącz do dyskusji: „Blondynka” z Joanną Moro pokonała konkurencję. W planach czwarta seria

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek
To i tak dużo. Myślałem, że będzie gorzej przy drewnianym aktorstwie pani Moro. Niestety taka prawda. Julia Pietrucha wprowadzała świeżość do tego serialu. Z Joanną Moro to nie wyszło.
odpowiedź
User
Zdzichu
Przecież ten serial to totalny gniot. Co to są te 3 miliony widzów, jak Ranczo o tej samej porze miało 6 mln? Gdyby nie dobra pora emisji to pewnie nikt by tego nie oglądał.
odpowiedź