SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blogosfera w ofercie Kalicińscy.com

Agencja Kalicińscy.com rozszerzyła swoją ofertę o obsługę marek w blogosferze. Firma realizuje już taki projekt dla Knorra.

W ramacyh oferty blogers relations i funkcjonowania marek w blogosferze agencja Kalicińscy.com proponuje swoim klientom program szkoleń, przygotowanie strategii funkcjonowania w blogosferze, obługę wejścia w relację z użytkownikami wpływowymi w danym środowisku, produkcję odpowiednich treści i rozwiązań technologicznych (aplikacje) oraz realizację niestandardowych kampanii komunikacyjnych.

>>> Kalicińscy.com wchodzą w e-commerce i SEO/SEM 

- Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe firm, które nie znajdują partnera biznesowego, szukając sposobów działania w blogosferze - uzasadnia Jacek Gadzinowski, business development director Kalicińscy.com, autor bloga gadzinowski.pl. - Znamy się na blogosferze i funkcjonujemy w niej, w agencji wielu z nas jest po prostu blogerami - opisuje.

Kalicińscy.com prowadzi już kampanię „Mistrzowie gotowania” dla marki Knorr, opartą na współpracy z czołowymi blogerami kulinarnymi w Polsce. Projekt jest częścią procesu zdywersyfikowania obecności tego brandu w internecie.

Dołącz do dyskusji: Blogosfera w ofercie Kalicińscy.com

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl