Bliźniaczki z Plusa przechodzą do Serca i Rozumu w reklamie Neostrady (wideo)
Orange Polska zaczyna kolejną kampanię reklamową Neostrady, w której nawiązuje do niedawnego spotu internetu mobilnego w Plusie. Reklamy podkreślają, że w przeciwieństwie do oferty konkurencji Neostrada zapewnia nielimitowany transfer.
W nowym spocie Neostrady do Serca i Rozumu przychodzą rudowłose bliźniaczki, przysłane przez Basię po internet. Okazuje się, że Basia zrywa z facetem od „małego transfera”.
To oczywiste nawiązanie do emitowanej w lutym reklamy internetu mobilnego w Plusie, w której bliźniaczki z rodzicami odwiedzały Basię, a lektor informował, że szybkość transferu w tej usłudze jest o wiele wyższa niż w Neostradzie (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Przypomnijmy, że na podobne reklamy z jesieni ub.r. Orange odpowiedział spotem, w którym załamana Basia przychodzi do Serca i Rozumu po Neostradę (obejrzyj to). Dodatkowo pomarańczowy operator skierował reklamy konkurenta do kilku sądów okręgowych, twierdząc, że porównanie szybkości promowanych usług jest nieuczciwe. Sądy odrzuciły jednak te roszczenia, uznając, że informacje podane w reklamach są prawdziwe (więcej na ten temat).
Nowa reklama Neostrady podkreśla, że ta usługa w przeciwieństwie do internetu mobilnego w Plusie nie ma limitu transferu oraz że podpisuje się umowę na dwa lata, a nie na cztery.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały TVN, TVP, Polsatu, Discovery i z oferty Atmediów) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, produkcją i postprodukcją spotu telewizyjnego zajęła się firma Human Ark a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Bliźniaczki z Plusa przechodzą do Serca i Rozumu w reklamie Neostrady (wideo)
wracając do orange to przemilczało,że dodać do abonamentu a skoro sąd wniosek Orange odrzucił to znaczy,że porównanie szybkości było jak najbardziej uczciwe.
PLUS ZAJĄŁ 7 MIEJSCE W SZYBKOŚCI INTERNETU A W PRĘDKOŚCI WYSYŁANIA MA 2 MIEJSCE.TO CAŁKIEM DOBRY WYNIK .