SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BGK wybiera agencję mediową, umowa na 4 lata

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią współpracować 4 lata. 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Wybrana przez BGK agencja będzie odpowiedzialna za pośredniczenie w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzebę zamieszczenia materiałów (reklama, artykuł, spot itp.) banku.

Będzie to prasa ogólnopolska i regionalna, prasa branżowa i specjalistyczna, internet, reklama zewnętrzna, radio, telewizja. 

Agencja ta zajmie się też pośredniczeniem w zakupie powierzchni reklamowych w internecie w oparciu o zakup automatyczny (tj. Meta, Google Search, Google Display Network, YouTube, Programmatic, TikTok itp.), pośrednictwem w zakupie projektów specjalnych. 

Czytaj także: BGK unieważnia przetarg reklamowy

W ramach zawartej umowy świadczyć będzie również usługi w zakresie przygotowywania wycen działań reklamowych (m.in. przygotowanie media planów) zleconych przez BGK oraz usługi doradcze wyboru najefektywniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku. 

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 4 lata. Oferty można składać do 6 maja. 

W 2022 roku przetarg mediowy BGK wygrała agencja Carat (dentsu Polska). 

Dołącz do dyskusji: BGK wybiera agencję mediową, umowa na 4 lata

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl