SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Belgijscy dyrektorzy kreatywni wspierają akcję donacji spermy i komórek jajowych (wideo)

Szefowie kreatywnych działów największych belgijskich agencji reklamowych wystąpili w spocie promującym oddawanie spermy i komórek jajowych do specjalnego banku. Akcja ma na celu zachowanie genu kreatywności w belgijskim społeczeństwie.

Akcja została zorganizowana przez Creative Belgium - organizację skupiającą belgijskie firmy działające na tamtejszym rynku reklamowym. Ma być ona odpowiedzią na dane wskazujące, że coraz mniejsza liczba studentów w Belgii wybiera ścieżkę kariery związaną z reklamą. To z kolei może być zwiastunem kryzysu w niewielkim kraju, do którego w ciągu ostatnich 4. lat trafiło aż 78 nagród Cannes Lions.

W spocie wzięli udział najbardziej znani szefowie działów kreacji belgijskich agencji – m.in. Geoffrey Hantson, dyrektor kreatywny Happiness Brussels  (zdobywca 33. Lwów w Cannes) oraz Dieter De Ridder z agencji Air, na którego koncie jest 10 nagród Cannes Lions.

W kampanii zrealizowanej przy współpracy z Centrum voor Reproductieve Geneeskunde belgijscy kreatywni przekonują, że warto zostać dawcą materiału genetycznego po to, by zachować w Belgach ducha kreatywności, którym to społeczeństwo wyróżnia się na tle innych europejskich nacji.

Dołącz do dyskusji: Belgijscy dyrektorzy kreatywni wspierają akcję donacji spermy i komórek jajowych (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl