Belgijscy dyrektorzy kreatywni wspierają akcję donacji spermy i komórek jajowych (wideo)
Szefowie kreatywnych działów największych belgijskich agencji reklamowych wystąpili w spocie promującym oddawanie spermy i komórek jajowych do specjalnego banku. Akcja ma na celu zachowanie genu kreatywności w belgijskim społeczeństwie.
Akcja została zorganizowana przez Creative Belgium - organizację skupiającą belgijskie firmy działające na tamtejszym rynku reklamowym. Ma być ona odpowiedzią na dane wskazujące, że coraz mniejsza liczba studentów w Belgii wybiera ścieżkę kariery związaną z reklamą. To z kolei może być zwiastunem kryzysu w niewielkim kraju, do którego w ciągu ostatnich 4. lat trafiło aż 78 nagród Cannes Lions.
W spocie wzięli udział najbardziej znani szefowie działów kreacji belgijskich agencji – m.in. Geoffrey Hantson, dyrektor kreatywny Happiness Brussels (zdobywca 33. Lwów w Cannes) oraz Dieter De Ridder z agencji Air, na którego koncie jest 10 nagród Cannes Lions.
W kampanii zrealizowanej przy współpracy z Centrum voor Reproductieve Geneeskunde belgijscy kreatywni przekonują, że warto zostać dawcą materiału genetycznego po to, by zachować w Belgach ducha kreatywności, którym to społeczeństwo wyróżnia się na tle innych europejskich nacji.
Dołącz do dyskusji: Belgijscy dyrektorzy kreatywni wspierają akcję donacji spermy i komórek jajowych (wideo)